Klachten

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. Via onze contactpagina kunt U uw klacht naar ons toe sturen. Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (https://ec.europa.eu/odr) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

McS-complex

McS-complex is een samenstelling met o.a. vitamines B3, B6 en B12. Deze ingrediënten ondersteunen het energie niveau en de cognitieve vermogens zoals het geheugen en het concentratievermogen. McS-complex is gemaakt om senioren te ondersteunen.

webshop keurmerk

Ervaring delen

Wij zijn erg benieuwd naar uw ervaring met ons product. Op de reviews pagina kunt u ervaringen van anderen lezen. Via onderstaande knop kunt u uw eigen ervaring met ons delen.